Navigatie

Garantie

Garantie

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website van toepassing. Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product.

  • Voor alle schapenvacht en wolgevilte artikelen hanteert Liebo een garantie termijn van 12 maanden. 
  • Voor de Spaanse pantoffels geldt een garantie termijn van 2 maanden.

Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een defect product kan veroorzaakt worden door een productiefout en valt onder onze garantie. Denk je dat er sprake is van een productiefout neem dan contact op met de klantenservice. Iedere vorm van garantie vervalt bij reparatie/wijzigingen door derden, zonder toestemming vooraf van Liebo.

Wanneer er sprake is van een productiefout wordt je hier over bericht en wordt er gestreeft naar een passende oplossing.

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn:

  • normale slijtage van zolen en hakken
  • kale neuzen bij schoenen/pantoffels door normale slijtage van buitenaf
  • beschadiging aan hiel
  • vlekken die veroorzaakt zijn bij gebruik pantoffels tijdens de zichtperiode van 14 dagen
  • door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • overmatige transpiratie
  • afgeven van pantoffels/handschoenen
  • reageren/afgeven/beschadigingen van pantoffels/handschoenen door het insprayen van onbekende sprays, of schoonmaakactiviteiten.
  • afgeven van schoenen
  • reparatie/wijzigingen door derden zonder toestemming van Liebo
     

klachten en suggesties

Wanneer je een klacht of suggesties hebt, horen wij dat graag. Liebo streeft ernaar klachten zo snel en goed mogelijk oplossen en onze service verbeteren.

Met klachten of suggesties kun je terecht bij onze klantenservice via e-mail of telefoon.

Afhandeling

Omdat wij service hoog in het vaandel hebben staan, zullen wij bij een klacht of suggestie zo snel mogelijk reageren en proberen we samen naar een redelijke oplossing te zoeken .

Geschillencommissie Webwinkelkeur

Wanneer we samen niet tot een oplossing komen en je het niet eens bent met de oplossing, dan heeft u het recht een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie van Webwinkelkeur. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

WEBWINKELKEURWIDGET

© 2009 - 2017 Liebo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie