Onderstaand vind je de meest gestelde vragen aan ons.

Waarom zou ik bij Liebo bestellen?
Bij liebo staat service hoog in het vaandel, niet alleen bij de verkoop, maar ook als iets niet helemaal naar wens is. Door onze persoonlijke aandacht voor u en onze jarenlange kennis en ervaring kunt u gerust veilig bij ons shoppen.

Account

Als ik wil bestellen, is het dan verplicht een account aan te maken?
- Nee, dit is niet verplicht, het is wel handig, je kunt dan je bestelgeschiedenis zien en hoeft niet bij elke bestelling weer opnieuw al je gegevens in te vullen.

Ik wil mijn account verwijderen, hoe moet ik dan doen?
- Je kunt zelf je account niet verwijderen. Stuur ons een e-mail met daarin het verzoek het account te verwijderen en wij zullen dit dan direct verwijderen.

Ik wil geen nieuwsbrieven meer ontvangen.
- Onderaan elke nieuwsbrief staat een link voor het afmelden van een nieuwsbrief. Klik je daarop, dan zul je van ons geen nieuwsbrieven meer ontvangen. Uiteraard mis je dan wel onze aanbiedingen en nieuwtjes.

Schoenmaat

Hoe meet ik welke maat pantoffels ik nodig heb?
- Onder maatinformatie vindt je informatie hoe je het beste de juist maat kunt vinden. Bij sommige pantoffels staan de binnenmaten erbij en soms staat de maattabel bij de desbetreffende pantoffel vermeld. Dit hangt af van het merk. 

Vallen de pantoffels groot of klein?
- mocht een pantoffel groot of klein uitvallen, dan staat dit specifiek bij deze pantoffel vermeldt. Staat er geen opmerking bij, dan kun je ervan uit gaan dat je de normale schoenmaat kunt bestellen.
Bij schapenvacht pantoffels dien je er van uit te gaan dat ze nog gaan uitlopen. Ze mogen in het begin dat ook best wat strakker zitten. En bij twijfel kun je altijd even contact met ons opnemen. Wij meten met plezier de binnenmaat even voor je op.


Bestellen

Als een model pantoffel niet meer op voorraad is, of de maat of kleur niet meer, kan ik deze dan alsnog bestellen?
- Als een model, kleur of maat niet meer bijbesteld kan worden, staat er achter de maat "uitverkocht". Maar als er een 0 achter de maat staat, is hij in de meeste gevallen wel te bestellen, zodra je deze maat aanklikt, zie je de levertijd van het artikel. Je kunt ons ook altijd even een mailtje sturen met je vraag, dan kunnen we het voor de zekerheid navragen bij de leverancier.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
- Ja, je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou hij onder "spam" mail kunnen staan, of het opgegeven  e-mail adres is onjuist. Wanneer de bestelling wordt verzonden, ontvang je ook weer een e-mail met daarin de verzendbevestiging en daarnaast nog een e-mail van Parcel met de track en trace code.
 

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
- Betalen kun je via Ideal, in je eigen veilige betaalomgeving en via Paypal. Dit is de snelste manier om je bestelling in huis te  krijgen. Vanuit Belgie kun je betalen via Mister Cash of via Paypal.

Hoe gebruik ik de kortingscode die ik heb ontvangen?
- Plaats eerst je bestelling in het winkelmandje. Wanneer je dan naar het winkelmandje toegaat, kun je in dit scherm je kortingscode invullen. Klik dan op "bereken korting" en de korting wordt verrekend.

Hoe ontvang ik een kortingscode?
- Soms staat er in de nieuwsbrief een speciale actie met daarin de kortingscode. Ook staat er bij sommige pantoffels een kortingscode vermeldt. Deze kun je dan gebruiken. Kortingcode's zijn alleen te gebruiken voor de artikelen waarvoor deze bedoeld zijn. Vul je een willekeurige kortingscode zomaar bij een pantoffel in, waar deze niet voor bedoeld is, dan zal deze niet berekend worden.
 

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
- Wanneer je voor 14.00 uur besteld, ben je er zo goed als zeker van dat je de volgende dag je bestelling kunt ontvangen. Uiteraard zijn wij wel afhankelijk van PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?
- Bestellingen binnen Nederland worden vanaf een bestelbedrag van € 50,00 gratis bezorgd. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzendkosten afhankelijk van de maat en het gewicht. Je ziet bij de bestelling direct wat dan de verzendkosten zijn.
- Bij verzendingen naar het buitenland, zie je direct de verzendkosten wanneer je het desbetreffende land kiest. Dit is afhankelijk naar welk land de bestelling moet worden verstuurd.


Retourneren

Als ik mijn bestelling wil retourneren, binnen hoeveel dagen moet ik dat doen?
- Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, ontvangen wij graag een mail van de retouraankondiging. Dan heb je nog eens 14 dagen om de bestelling terug te sturen. Dus binnen 14 dagen na de datum van de retourmelding dient dient de retourzending bij ons binnen te zijn. Wanneer je een deel van de bestelling behoudt, is Liebo niet verplicht de verzendkosten hiervan terug te betalen. Komt je bedrag onder een bestelbedrag van € 50,00 dan mag Liebo de verzendkosten van € 4,50 als nog in rekening brengen en indien mogelijk worden deze verrekend met het terug te betalen bedrag.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
- Nadat wij de retourzending hebben ontvangen en hebben nagekeken, ontvang je binnen één week het aankoopbedrag retour op je rekening.

Kan ik mijn aankoop ook ruilen?
- Daarvoor verwijzen wij je graag naar de pagina "ruilen/retourneren".

Kan ik ook langskomen om te passen en eventueel mijn bestelling ophalen?
- Nee, wij zijn uitsluitend een webwinkel en ontvangen daarom geen klanten aan huis.

 

© 2009 - 2024 Liebo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel