Verzenden in Nederland
Wij streven ernaar om bestellingen geplaatst en betaald voor 14.00 uur nog dezelfde dag te versturen.
Verzendkosten
- In Nederland betaal je bij Liebo géén verzendkosten boven een bestelbedrag vanaf € 39,00, daaronder betaalt u € 6,10.
- Dit zijn de kosten voor zowel een pakketje als brievenbuspost. Liebo is vrij te kiezen welke verpakking van de bestelling past.
- Verzendkosten voor Belgie en Duitsland zijn € 8,95, bestellingen vanaf € 100,00 worden gratis verzonden.
Verzendpartner
- Liebo kiest voor verzending via PostNL
- PostNL levert van dinsdag t/m zaterdag.
- Indien je niet thuis bent, levert PostNL het pakketje ook bij de buren af, mochten deze wel thuis zijn. Je hebt dan je bestelling toch gemakkelijk en snel in huis.
- Via een track en trace code kun je altijd jouw bestelling volgen en heb je een indicatie wanneer en rond welke tijd jouw bestelling wordt afgeleverd.
- Via de pakje gemakje service wordt de bestelling ook op een andere locatie afgegeven, zodat je gemakkelijk jouw pakket kunt ophalen wanneer jou dat uitkomt. Vul bij de bestelling in het vak "opmerkingen" de door jou gewenste afhaal locatie in.
- Wanneer je hebt besteld voor 14.00 uur, heb je de bestelling de volgende dag al in huis
- Liebo streeft er naar om bestellingen zo spoedig mogelijk te verwerken en te verzenden. Het kan echter weleens voorkomen dat de verzending is vertraagd door wat voor reden dan ook. Indien wij daarvan op de hoogte zijn, zullen wij je daarover zo spoedig mogelijk berichten.
- Liebo is niet aansprakelijk voor vertragingen/foute verzendingen of vermissing van het pakket, wij trachten te achterhalen wat er met de bestelling is gebeurd. Echter vermissingen dienen binnen 14 dagen bij ons gemeld te zijn, na deze termijn kunnen wij niet meer achterhalen wat de reden daarvan is en een case aanmaken bij PostNL.
Retourneren en ruilen
Voordat je retourneert
Zitten je pantoffels te strak? Lees dan eerst het onderstaande voordat je retourneert.
- Zitten je hielen goed tegen de achterkant? Als dit niet zo is, zou je dat kunnen proberen.
- Als je in dit geval namelijk een grotere maat gaat bestellen, zul je uit deze grotere maat slippen bij je hiel.
- Heb je een schapenvachtpantoffel dan worden deze door het inlopen nog wat ruimer
Tip: Twijfel je nog en wil je een ander paar proberen, wacht dan nog even met het terug sturen. Bestel dan eerst het tweede paar en mocht ook dat niet naar wens zijn, dan kun je beide paren in één keer retour sturen, je bespaart dan op extra retourkosten. Bij twijfel neem dan even contact met ons op, bij voorkeur per e-mail, omdat als we bezig zijn in ons magazijn we telefonisch niet goed te bereiken zijn.
Retourneren/Herroepingsrecht/ontbindingsrecht
Wanneer je om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met de bestelling, vinden wij dat erg jammer en gaan dit netjes voor je afhandelen. Het artikel kan dan naar ons worden geretourneerd en je krijgt dan het aankoopbedrag zo snel mogelijk, doch binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen, terug. Wij hanteren binnen Nederland gratis verzenden vanaf € 39,00, maar daarom zijn de retour kosten altijd voor je eigen rekening. (wettelijk per 13-6-2014).
Wij kunnen voor u een retour-label aanmaken. U krijgt dan een e-mail met een link naar het retour etiket. U betaalt hiervoor een bedrag van € 7,25 .Mocht er sprake van garantie zijn, dan vergoeden wij de verzendkosten tot maximaal € 7,25. Wanneer de oorspronkelijke bestelling was afgeleverd in een brievenbusdoos, dan kunnen wij voor u een brievenbuspost retourlabel aanmaken. De kosten hiervan zijn € 4,30,.
Ruilen
Wil je het artikel ruilen, dan betalen wij een deel van de retourkosten. Je ontvangt dan van ons een retouretiket, De kosten voor een retouretiket zijn via ons € 6.95, voor een brievenbus retouretiket betaalt u € 4,30 Je betaalt dit via Ideal aan MyParcel, daarna kun je je pakket afgeven bij PostNL. Je betaalt dus niet aan PostNL. Dit voordelige tarief geldt uiteraard alléén bij het ruilen van een artikel, dus niet wanneer je dit retourneert en geen ander artikel ervoor terug wilt. De kosten voor het verzenden van het geruilde artikel, neemt Liebo voor haar rekening.
Stuur je via een ander kanaal dan PostNL je pakketje retour, dan vergoeden wij bij het ruilen deze verzendkosten niet. Deze ruilvoorwaarden gaan in per 9 november 2018 en gelden in eerste instantie alleen voor Nederland. Liebo heeft ten alle tijde het recht deze voorwaarden eenzijdig aan te passen.
Natuurlijk nemen wij de retourkosten wel voor onze rekening wanneer er door ons een fout is gemaakt of wanneer er sprake is van garantie.
Retour- en ruilvoorwaarden
Binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel, kun je per e-mail je retour aanmelden. De melddatum binnen deze eerste 14 dagen is leidend. Na deze 14 dagen heeft Liebo het recht het retour te weigeren.
Na de melddatum, heb je nog eens 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren.
Het artikel behoort in de originele staat te worden geretourneerd. Je gaat zorgvuldig om met het product en de verpakking. De Barcode dient nog zichtbaar op de doos te zitten. Het product zal slechts voorzichtig uitgepakt of gepast zijn in de mate die nodig is om het product te beoordelen.
Voor producten die zonder de originele kaartjes en/of labels worden geretourneerd, zal € 2,50 aan kosten in mindering worden gebracht aan het terug te betalen bedrag.
Wanneer je wilt ruilen, stuur je de artikelen retour en bestel je via de normale bestelprocedure opnieuw de pantoffels die je deze keer wilt bestellen. Wij adviseren je snel opnieuw te bestellen, zeker als de voorraad niet meer zo groot is.
Retourkosten zijn altijd voor rekening van de consument, het herversturen bij het ruilen van een artikel, nemen wij 1x voor onze rekening.
Wanneer u meerdere artikelen besteld met een bedrag boven € 39,00 versturen wij dit gratis. Wordt er echter een deel terug gezonden waardoor het totale aankoopbedrag onder de € 39,00 komt dan brengt Liebo € 6,10 aan verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.
Indien schade is ontstaan aan het product, en aantoonbaar is dat er meer met het product is gebeurd dan verwacht mag worden om te beoordelen of u het wilt houden, komen de kosten van deze schade voor uw rekening. De verpakking mag zijn opengemaakt. Het product mag echter geen vlekken, (rook-)geuren of andere schade bevatten. Indien er slijtage of schade is opgetreden, dan zijn wij gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.
Voeg het retourformulier altijd bij, dan kunnen wij snel tot de afhandeling over gaan en vermeldt altijd het ordernummer.
Retouren mogen niet onder rembours worden verzonden.
Om een goed inkoop beleid te kunnen voeren is het voor ons belangrijk te weten waarom u de pantoffels retourneert, wij stellen het dan ook zeer op prijs als u de reden van uw retour vermeldt.
Hoe zit het nu precies met het Herroepingsrecht volgens Webwinkelkeur?
Klik hier als u Acrobat Reader wilt downloaden.
_______________________________________________________________________________________________________________
Verzenden naar landen buiten Nederland
Wij streven ernaar om bestellingen geplaatst en betaald voor 14.00 uur nog dezelfde dag te versturen.
Verzendkosten
Land | Verzendkosten € |
Belgie | 8,95 |
Denemarken | 14,75 |
Duitsland | 8,95 |
Estland | 22,50 |
Finland | 19,00 |
Frankrijk | 11,75 |
Griekenland | 22,50 |
Ierland | 19,00 |
Italie | 12,50 |
Letland | 22,50 |
Litouwen | 22,50 |
Luxemburg | 11,25 |
Monaco | 12,25 |
Oostenrijk | 12,75 |
Polen | 19,00 |
Portugal | 14,75 |
Slovenië | 19,25 |
Slowakije | 12,00 |
Spanje | 17,00 |
Tsjechië | 17,00 |
Turkije | 22,00 |
United Kingdom | 15,75 |
Verenigde Staten | 19,50 |
Zweden | 19,00 |